« چیستی شرف الشمس.....چکار کنیم تا خداوند از ما راضی باشد »

#نیمه_شعبان :
زمانیکه به عید غدیر می رسیم یک عشق دو طرفه وجودمان را لبریز از امید می کند به اینکه امامی به تمام قبیله ها و اکناف و اطراف و خلاصه جوامع بشری معرفی می گردد ولی ناگهان با فوت پیامبر (ص) عدّه ای هوی پرست و قدرت طلب ،کابوس وحشتناکی را بر جهان انسانیّت مستولی می کنند که بیشترین صدمه را منتظران حضرت مهدی(عجل الله التعالی الشریف) در زمان غیبت او می کشند.
شدّت مظلومیّت امامان معصوم و عمق ظلمی که به آنان شده تمام وجودمان را به لرزه در می آورد ؛ می خواهیم فریاد کنیم ؛ امّا آنان پایداری و استقامت را در پناه علم و دانائی و دوری از جهل بما یاد آوری کرده اند.
ای مظلوم عالم ، علی! که وارث تو مهدی در مظلومیت بزرگتر است زیرا او تنهاست و در غیبت طولانی خود بسر می برد و هر روز شاهد کشتاری تازه از مسلمانان است . نفاق و دورویی و کذب و بی عدالتی قلب او را رنجور و نگران ساخته است.آیا طبیعت انسانی این است؟ آیا حقیقت انسانی بی رحمی است ؟چرا مسلمانان با یکدیگر زیر یک پرچم بر علیه دشمن تروریست قد علم نمی کنند؟ انشاءالله ما غافل نباشیم ما که زیر سایه ولایت دوازده امام معصوم هستیم و در زمان غیبت کبری ، رهبری دانا و فاضل و فرزانه داریم .ما دشمنان اسلام و اهداف کثیف آنان را می شناسیم پس بیراه نمی رویم و با تلاش خود دیگران را در راه حق و حقیقت به سوی کمال راهنما هستیم تا امام مظلوم از ما راضی باشد و در مبارزات وجهاد بر علیه دشمنان عقیدتی و سیاسی و اقتصادی و اجتماعی به ما دست یاری دهد وما بتوانیم در پرتو لطف الهی، با غلبه دین امامت وولایت شکوفائی اسلام را در سراسر جهان مستولی سازیم.
والسلام علی من اتبع الهدی- فاطمه پورشفیع

161692610016.jpg


موضوعات: بدون موضوع
   یکشنبه 8 فروردین 1400


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
وبلاگ اینجانب ،تبلیغی، ارشادی، اخلاقی، دوست شناسی، دشمن شناسی، ولایتمداری،استقامت ، ایثار تا شهادت. راه ما راه علی بن ابیطالب است.
جستجو
Random photo
شرح دعای خمس عشر - مناجات دهم مناجات متوسلین