« #السلام علیک یا ائمه بقیع- السلام علیک یا حسن بن علی علیهم السلاماز زیارت اربعین چه می دانیم! »

اشکی که از چشم زائر برای سید الشهداء خارج می شود و بر صورتش جاری می شود می تواند عبرات شود .این سنّت حسنه فوائد بسیار دارد و یاد آور فجایع وسلطه طلبی بیگانگان و ستمگران هرعصر می باشد. این اشکها نشان می دهد که باید بر مصیبت عاشورا سجده شکر گذاشت چون عاشورا وسیله سعادت دنیا و آخرت است و نسبتهای ناروا و دروغگوئیهای فضای مجازی از سوی غرب در بارۀ وقایع عاشورا، نمی تواند تکلیف را نسبت به این مصیبتها ساقط کند.قیام امام حسین(ع) قیام نبوی در معرفی اسلام به جهانیان است چون اسلام نبوی الحدوث و حسینی البقاء است.

شرح زیارت اربعین

نوع مستند : کتاب
کلید واژه : ده فراز- سلام توصیفی-, صلابت خانوادگی شهادت+, قاتلان, اربعین تجدید بیعت


چکیده :
بعد از تارو مال شدن خوارج در نهروان و خارج شدنشان از صحنۀ حیات و زندگی؛ به علی ابن ابیطالب علیه السلام عرض شد ؛ این مقدّس های خشک از بین رفتند.ایشان فرمودند: اینها نطفه هایی هستند در پشت مردان و قرار گاه زنان ، هر گاه مقداری از اینها از بین بروند عدّه ای دیگر ظهور می کنند تا اینکه سرانجام کار ، سارقان مسّلح و رهزنان غارتگر خواهند شد.

شهادت مظلومانه شهید کربلا و یارانش حماسه ای در طول تاریخ بوجود آورد که تا قیامت جاودانه وباقی است . این شهادت شکننده ، ترسها و رعبها از اقدام و قیام بر ضدّ ستم است . این شهادت و اسارت اهل بیت(ع) پیامِ بیداریِ روحِ مبارزه درطی زمان و در بین مردم است.این شهادت و اسارت زنده نگه داشتن ارزشهای نوین عاشورایی و حسینی دراربعین هرسال است ؛


1570709096_.pdf


موضوعات: بدون موضوع
   یکشنبه 21 مهر 1398


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
وبلاگ اینجانب ،تبلیغی، ارشادی، اخلاقی، دوست شناسی، دشمن شناسی، ولایتمداری،استقامت ، ایثار تا شهادت. راه ما راه علی بن ابیطالب است.
جستجو
Random photo
شرح دعای خمس عشر - مناجات دهم مناجات متوسلین