« اشکی که از چشم زائر برای سید الشهداء خارج می شود و بر صورتش جاری می شود می تواند عبرات شود .ااصلاح طلبان و نقشه های شوم آنها: »

وَ قَلْبِی لِقَلْبِکمْ سِلْمٌ وَ أَمْرِی لِأَمْرِکمْ مُتَّبِعٌ وَ نُصْرَتِی لَکمْ مُعَدَّةٌ
و قبلم با قلبتان در صلح، و کارم پیرو کارتان، و یاری‌ام برای شما آماده است،
حَتَّی یأْذَنَ اللهُ لَکمْ فَمَعَکمْ مَعَکمْ لا مَعَ عَدُوِّکمْ
تا خدا به شما اجازه دهد، پس با شمایم نه با دشمنانتان،
ما شیعیان با شمائیم – ما شیعیان کاری به دروغگوئیهای فضای مجازی نداریم – کاری نداریم که هر روز اسم یکی از اصحاب و یاران حسین را زیر سؤال می برند . کاری نداریم به اینکه دشمن با تمام نیرو و هزینه های هنگفت سعی در تخریب اعتقادات پاک شیعیان دارد. ما شیعیان یک کلام را می پذیریم ” علیکم أنفسکم” پس برای رضای خدا حرکت می کنیم – با وسیله ای بنام اهل بیت- این مسیربستگی به شناخت خود و خداوند دارد"من عرف رَبه فقد عرف نفسه” هر کس پروردگارش را شناخت خود را شناخته است و هر کس خود را شناخت پروردگارش را شناخته است.! نتیجه آن عبور از ظلمت بسوی نوراست.
در شب اوّل قبر از ما سؤال نمی شود قاسم کی بود و چه بلایی به سرش آمد در شب اوّل قبر از نماز و روزه و حج و جهاد و امامت سوال می شود پس بدان تا آگاه باشی ، پس بدان تا عمل کنی . اگر امامت از تو راضی باشد پیامبرت هم از تو راضی است وکسی که پیامبرش ازش راضی باشد خداوند نیز از او راضی است.
مگر درخت ممنوعه در بهشت بد بود؟ مگر چیز بدی در بهشت می توانست باشد؟ نخیر! در آن شرایط ممنوعه بود. نگذارید درخت ممنوعه را برایتان تزیین کنند تا یکباره بفهمید که از بهشت بیرون رفته اید! بهشت ولایت لبیک و ایثار و شهادت می خواهد بهشت ولایت معرفت و علم و شعور و تحلیل می خواهد . بهشت ولایت با گمراهی و دروغگویی و تحریف وقایع تاریخ ولایت بخصوص عاشورا مخالف است. بهشت ولایت مقاومت می خواهد.
زیارت امام حسین علیه السلام در اوج زیارتها است و زیارت اربعین هم در اوج آنها. متن زیارت اربعین را که ملاحظه می کنید،پر از شور حسینی در وقایع تاریخ است پس با زیارت اربعین بسوی ظهور حرکت می کنیم ویک صدا با کُرد و مسیحی و غیره لبیک یا حسین می گوییم . وهب با حسین و با عاشورا میثاق بست و به پیامبر رسید . حُر با حسین میثاق بست وبیعتش را با پیامبرمحکم ساخت . حبیب با پیامبر شروع کرد و به حسین رسید.عاشورا اگر عاشورا شد به برکت حسین عاشورا شد .زینب اگر در اسارت با دشمن مقابله کرد و آبروی یزیدیان را برد این نیز از برکت عاشورا بود . عاشورا باید می بود و باید باشد اگرچه تعداد عاشورائیان کم باشد .
اولین کسی که با منجی عالم بشریت حرکت می کند حسین است . در ظهور ثارالله شکل می گیرد وانتقام کشندگان ولایت گرفته می شود . امروز فریادمان بلند است – امروز اشکهایمان از پیوند انسانها با هر تفکری جاری است – امروز بوی ظهور می آید پس در راهپیمایی اربعین قدم ها از پس یکدیگر نشانگر پیوند عمیق با ولایت است . مراقب باش به ولایت پشت نکنی – مراقب باش ملحد نشوی – مراقب باش در اعتقادات رنگ نبازی – مراقب باش خودت باشی با معرفت باشی و با معرفت بمانی – نگذار لحظه ای افکارت را بدزدند – زینب در برابر یزیدیان زینب بود و لحظه ای از عترت و غیرت و ایمان دور نماند تو نیز به تبعیت از زینب هوادار ولایت باش تا زمین نخوری تا رنگ نبازی و استوار مانی.دین یک قانون نیست . دین یک فهم یا تفکر نیست . دین جوشش است جوششی که همه را برمی انگیزد تا در مقابل باطل بایستند.اینجا بعث است . اینجا برانگیختن است . اینجا طلوع خورشید است . اینجا درخت امید است که با ناامیدی به مبارزه بر می خیزد.
پیامبر اکرم صلی الله علیه و اله می فرماید : «انّ للحسین محبه مکنونه فی‏ قلوب المؤمنین» برای حسین در دلهای مومنین محبتی پنهان است!( -مستدرک 217 / 2 ، لؤلؤ و مرجان ، ص 38 ، بحارج 43 ، ص 272)
باید در این دنیا دلت با حسین باشد تا صدایت کنند. اگر هم صدایت نکردند و رهسپار جهنم شدی ، ناامید نشو! ممکن است نگهبان جهنم به خاطر آن که بر پیشانی ات نوشته شده «زائر حسین» راهت ندهد به جهنم! اثر این مهر را که بر وجهه ات خورده از بین مبر! بگذار برای فردای قیامت بماند.
کمی به خودت بنگر! ببین روز قیامت ” یَوْمَ نَدْعُو کُلَّ أُنَاسٍ بِإِمَامِهِمْ ۖ فَمَنْ أُوتِیَ کِتَابَهُ بِیَمِینِهِ فَأُولَـٰئِکَ یَقْرَءُونَ کِتَابَهُمْ وَلَا یُظْلَمُونَ فَتِیلًا ” (به یاد آر) روزی که ما هر گروهی از مردم را با پیشوایشان (به پیشگاه حقیقت) می‌خوانیم، پس هر کس نامه عملش را به دست راست دهند آنها نامه خود را قرائت کنند و کمترین ستمی به آنها نخواهد شد.(اسرا /71)

157036705110728.jpg


موضوعات: بدون موضوع
   یکشنبه 14 مهر 1398


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
وبلاگ اینجانب ،تبلیغی، ارشادی، اخلاقی، دوست شناسی، دشمن شناسی، ولایتمداری،استقامت ، ایثار تا شهادت. راه ما راه علی بن ابیطالب است.
جستجو
Random photo
شرح دعای خمس عشر - مناجات دهم مناجات متوسلین