« مرگ بر دشمنان اسلام - مرگ بر مکرونعزت نفس چیست ؟ »

نکاتی چند در بارۀ شایعات و خرافات آخر صفر- که همان فتنه در عقاید اسلامی است !

ایام آخر صفر است پس در این دقایق و ساعتها مراقب بدعتهای وارد شده در فضای مجازی باشید .فضای بدعتگزاریهای منافقین و کفار و انسانهایی که لباس دین پوشیده و از خارج مردم را در دامن شبهات و خرافات می اندارند .???
از جمله دق الباب در های مساجد که برای خشنودی حضرت زهرا سلام الله علیها انجام می دهند که کاملا همه خرافات است وسندی ندارد. و علماء اسلام شیعه انرا محکوم کرده اند . هدف دشمن بازداری شیعیان از اصل اسلام است اصلی که با قرآن و عترت شروع می شود و با رجعت کامل می گردد . این جنگ نرم است جنگی که افکاربرگزیده و اندیشمند را به مرور با تقویت باطل گرایی و ورود امواج ویروسی وکفر آلود ترور شخصیتی می کند تا بصیرتی نماند که حق علیه باطل پیروز شود.
نکته دیگر اینکه :
ایام محسنین از اول ربیع الاول که کار تبلیغی عده ای نادان در لباس روحانیت و فرار کرده به خارج است تا مردم همچنان در عزاداری بمانند تا از دین خسته شوند و اعتقادات را کنار بگذارند .این غفلتها وعدم تفکر در ماهیت افکار ناصحیح وارد شده در دین شکل دهنده بدعتهاست .این موارد هیچکدام سندی در اسلام ندارد و روایتی از ائمه علیه السلام هم ندارد و اگر کسی بدنبال این موارد هجو و باطل باشد و آنرا به انجام برساند بدعتگزار است. “لاتبدیل لسنة الله” سنت خدا که بوسیله رسول گرامی اسلام به ما رسیده هرگز تغییر پذیر نیست .
موضوع دیگراینکه برای خشنودی حضرت زهرا سلام الله علیها از 9ربیع الاول شروع می کنند به کارهایی که بین شیعه وسنی تفرقه ایجاد کنند .شیعیان خط ولایت علی علیه السلام از مولایشان تقلید می کنند و به دنبال این خرافات و بدعتها نمی روند چون علی علیه السلام در زمان خلفا بدنبال اینگونه رفتارها نبودند و هیچ حدیثی که دال بر عدم وحدت باشد از ایشان یعنی از پیغمبر یعنی از خدا برای ما به ارث گذاشته نشده است . دشمنان ما کسانی هستند که قران و فرامین الهی را زیر پا می گذارند و فتنه ایجاد می کنند تا در ذلت وتاریکی ،عزت یابند ،پس به مردم ظلم می کنند و حق زیست را از مردم بی گناه و ضعیف می گیرند چون مدعی قدرت اند قدرتی که از طریق غارتگری جهان بدست آورده اند.،پس همه چیز را برای خود یعنی خود را مالک جهان می دانند پس می کشند تا باشند و فتنه می کنند تا حق را پایمال کنند و باطل را جانشین آن کنند.
دل باید برای اهل بیت همیشه عاشورایی باشد تا از میدان حق طلبی جدا نماند و همیشه آماده مبارزه با باطل در رنگها و شکلهای گوناگون باشد تا رنگ خدایی همیشه باقی ماند .
بیشترین ضرر پیروی خرافات و بدعتها ؛برای نسلهای اینده و فرزندان ماست .ما باید مراقب باشیم تا امانات الهی(قران -عترت) را سالم و پر نور وبا محتوای صحیح به نسلها بسپاریم تا دین هر روز از ابعاد پر محتوا و علومی ماندگار انتشار یابد.
پیروان و تابعین دین اسلام(نسلها پس از یکدیگر) باید حیات وجودی اهل بیت علیه السلام را تا قیامت زنده نگه دارند تا بشریت بتواند در سایه رحمت الهی سالم وتندرست زندگی کند وآسایش و آرامش ارمغان حال آنها باشد واین میسر نمی شود جزء توجه به آیه “جاء الحق و زهق الباطل وان الباطل کان زهوقا”
فاطمه پورشفیع

1602851494hou16495.jpg


موضوعات: بدون موضوع
   جمعه 25 مهر 1399


فرم در حال بارگذاری ...

اردیبهشت 1403
شن یک دو سه چهار پنج جم
 << <   > >>
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
وبلاگ اینجانب ،تبلیغی، ارشادی، اخلاقی، دوست شناسی، دشمن شناسی، ولایتمداری،استقامت ، ایثار تا شهادت. راه ما راه علی بن ابیطالب است.
جستجو
Random photo
شرح دعای خمس عشر - مناجات دهم مناجات متوسلین